Všeobecné obchodní podmínky pro zapůjčení šatů na našich webových stránkách

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Provedením závazné objednávky, kupující přijímá tyto Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím, kterými se řídí vztah mezi nimi, a jsou současně závazné pro obě strany.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v objednávce, tj. kupní smlouvě. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. U služby půjčovní obecně platí, že objednávku na zboží přijímáme po uhrazení finanční částky za objednaný produkt na náš firemní účet 2300864782/2010. Pokud si zboží vyzvedáváte osobně, nebo pokud chcete zaslat zboží dobírkou na vaši adresu, je vyžadováno uhrazení finanční zálohy ve výši 800Kč  na náš firemní účet 2300864782/2010 .Tato záloha slouží k případné nápravě šatů do původního stavu při jejich poničení. Pokud šaty budou nenávratně znehodnoceny, účtujeme částku 4500Kč.!!! V případě vrácení šatů v nepoškozeném stavu, vyplácí prodávající kupujícímu zálohu 800Kč zpět.

V případě výrazné změny kurzu zahraničních měn v průběhu doby vyřizování objednávky prodávajícím, nebo v případě výrazné změny cen ze strany výrobce, nebo nedodání zboží výrobcem, si prodávající vyhrazuje právo pružně měnit objednávku po dohodě s kupujícím, případně od smlouvy jednostranně odstoupit.

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, pokud se bude důvodně domnívat, že tak kupující činí z rozmaru, nebo neseriozního zájmu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je potvrzena ze strany prodávajícího informačním emailem. V případě nejasností v objednávce, je upřesňována prodávajícím emailem, nebo telefonicky.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka může být zrušena bez udání důvodu do 24 hodin po jejím zaslání. Vždy uvádějte jméno, email a číslo objednávky.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Účtujeme poštovné podle platného ceníku České pošty, prostřednictvím které zboží zasíláme.

6) DODACÍ LHŮTA

Pokud šaty máme skladem, je dodací lhůta do 3 dnů od obdržení platby na náš firemní účet.

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vrácení zboží v souladu s reklamačním řádem a zákonem 367/2000 Sb. bez uvedení důvodu do 14 dnů (§ 53 odst. 7 OZ) není možné, pokud jde o zboží na objednávku, nebo pokud si u nás přebíráte zboží osobně. Pokud jsou šaty šité na nesouměrnou postavu dle požadavku kupujícího, šaty nelze vrátit. Reklamaci bude vyhověno, pokud budou splněny všechny zákonem stanovené podmínky. Reklamace bude vyřešena do 30 dní od data doručení vráceného zboží na adresu dodavatele.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě, nejpozději do 24 hodin po obdržení. Pozdější reklamace nebudou uznány. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Poškození vzniklé při přepravě nutno řešit s dopravcem.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, na vady vzniklé nesprávným skladováním, na vady vzniklé nesprávným používáním, na vady vzniklé nesprávným ošetřováním, nebo čištěním.

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, emailem nebo doporučeně poštou
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  4. přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží

 

Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží naší firmou. Reklamované šaty nesmí být použité, či znečištěné.

9) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Upozorňujeme Vás, že šaty jsou vždy dodávány  bez doplňků viditelných na fotografií.

 

 

Objednávku můžete stornovat do max. 24 hod. od objednání.

 

Kontakt

+420 725 003 844

jitka@princezninysaty.cz

Adresa

Sadová
Sovínky
294 29

Kontaktní formulář